رمان شعر عاشقانه اس ام اس زیبا شعر غمگین شعر احساسی

رمان شعر عاشقانه اس ام اس زیبا شعر غمگین شعر احساسی

انواع رمان های زیبا شعر های عاشقانه اس ام اس های زیبا شعر غمگین شعر احساسی زیباترین رمان ها رمان های عاشقانه
رمان شعر عاشقانه اس ام اس زیبا شعر غمگین شعر احساسی

رمان شعر عاشقانه اس ام اس زیبا شعر غمگین شعر احساسی

انواع رمان های زیبا شعر های عاشقانه اس ام اس های زیبا شعر غمگین شعر احساسی زیباترین رمان ها رمان های عاشقانه

دانلود رمان گناهکار

1 دانلود رمان گناهکار | fereshteh27 کاربر نودهشتیا نام کتاب : گناهکار

2 دانلود رمان گناهکار | fereshteh27 کاربر نودهشتیا نویسنده : fereshteh27 کاربر انجمن نودهشتیا

3 دانلود رمان گناهکار | fereshteh27 کاربر نودهشتیا حجم کتاب : ۷٫۷۸ مگابایت

4 دانلود رمان گناهکار | fereshteh27 کاربر نودهشتیا تعداد صفحات : ۸۰۶

14 دانلود رمان گناهکار | fereshteh27 کاربر نودهشتیا خلاصه داستان :

زندگیمو پر از سیاهی کردم. پر از نفرت و تاریکی..فقط به خاطر همون عذابی که همیشه ازش دَم می زد. انقدر که برای خودم این واژه ی گناهکار رو تکرار کردم تا تونستم کاری کنم بشه ملکه ی ذهن و روح و قلبم.اون شعارش دوری از گناه بود ولی عملش… یک گناهکار  ِ حرفه ای بود..یه ادم از جنس تاریکی ولی با ظاهری شیشه ای ، شکست..بالاخره تونست ظاهر شیشه ای وشکننده ش رو هزار تیکه کنه. و اونوقت بود که ظاهر زشت و پلید گناهانش نمایان شد. و من دیدم ، به چشم دیدم. بزرگترین گناهان اون افراد گناهکار رو دیدم و نفرت رو تو وجودم پرورش دادم. نفرت همون چیزی که بر قلب سنگی من حکومت می کرد.. من…
آرشام… اسمم گناهکار ، رسمم تباهکار…

 

5 دانلود رمان گناهکار | fereshteh27 کاربر نودهشتیا قالب کتاب : PDF

6 دانلود رمان گناهکار | fereshteh27 کاربر نودهشتیا پسورد : www.98ia.com

7 دانلود رمان گناهکار | fereshteh27 کاربر نودهشتیا منبع : wWw.98iA.Com

11 دانلود رمان گناهکار | fereshteh27 کاربر نودهشتیا با تشکر از fershteh27 عزیز بابت نوشتن این داستان زیبا .

 

 

9 دانلود رمان گناهکار | fereshteh27 کاربر نودهشتیا دانلود کتاب

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد