رمان شعر عاشقانه اس ام اس زیبا شعر غمگین شعر احساسی

رمان شعر عاشقانه اس ام اس زیبا شعر غمگین شعر احساسی

انواع رمان های زیبا شعر های عاشقانه اس ام اس های زیبا شعر غمگین شعر احساسی زیباترین رمان ها رمان های عاشقانه
رمان شعر عاشقانه اس ام اس زیبا شعر غمگین شعر احساسی

رمان شعر عاشقانه اس ام اس زیبا شعر غمگین شعر احساسی

انواع رمان های زیبا شعر های عاشقانه اس ام اس های زیبا شعر غمگین شعر احساسی زیباترین رمان ها رمان های عاشقانه

زیباترین شعر مریم حیدر زاده

من می‌گم بهم نگاه کن
تو می‌گی که جون فدا کن

من می‌گم چشمات قشنگه
تو می‌گی دنیا دو رنگه

من می‌گم دلم اسیره
تو می‌گی که خیلی دیره

من می‌گم چشمات‌و واکن
تو می‌گی من‌و رها کن

من می‌گم قلبم‌و نشکن
تو می‌گی من می‌شکنم من؟

من می‌گم دلم رو بردی
تو می‌گی به من سپردی؟

من می‌گم دلم شکسته است
تو می‌گی خوب می‌شه خسته است

من می‌گم بمون همیشه
تو می‌گی ببین نمی‌شه

من میگم تنهام می‌ذاری؟
تو می‌گی طاقت نداری؟

من می‌گم تنهایی سخته
تو می‌گی این دست بخته

من می‌گم خدا به همرات
تو می‌گی چه تلخه حرفات

من می‌گم که تا قیامت
برو زیبا به سلامت

من می‌گم خدا به همرات
تو می‌گی چه تلخه حرفات

من می‌گم که تا قیامت
برو زیبا به سلامت

وقتی میبینی عاشقی(شعر مریم حیدرزاده)

صحبت عاشقی بشه ستاره رو خواب می کنی

دریا رو آتیش میزنی ، ابرا رو بی تاب می کنی

وقتی فقط اونو می خوای ماهو نشونه می کنی

میری تو قلب آسمون صبرو دیوونه میکنی

وقتی میبینی عاشقی دنیا رو میریزی به پاش

طلا رو قیمت میذاری با برق ناز خنده هاش

وقتی میفهمی عاشقی میری سراغ پنجره

قلبتو میسپاری دس قصه و عشق و خاطره

وقتی میفهمی عاشقی سوار رویاها میشی

میری تا جاده های دور ، اون بالاها خدا میشی

وقتی میبینی عاشقی ماهو میخوای شکار کنی

میخوای که خورشید خانومو یه شب بری بیدار کنی

وقتی میفهمی عاشقی سنگ و با شیشه میبینی

گمشدتو مال خودت واسه همیشه میبینی

وقتی میبینی عاشقی با آینه خونه میسازی

رنگین کمونو میاری تو گردن ماه میندازی

وقتی میبینی عاشقی میخوای همه خبر بشن

گلا به خاطر شما تازه و تازه تر بشن

وقتی میفهمی عاشقی میبینی پادشا شدی

از همه ی مردم شهر یه آسمون جدا شدی

وقتی میبینی عاشقی خودت میمونی و خودش

جونتو حاضری بدی به خاطر تولدش

شعر مریم حیدرزاده برای عسل بدیعی

بخواب آروم عسل بانو که بی تو ساکته اینجا ولی راحت شدی انگار از این بی رحمی دنیا بخواب آروم و بی غصه کی این دردو یادش میره؟ سکانس آخرت این نیست کسی جاتو نمیگیره لالا لالا بخواب اما روزای بی عسل سخته با پرواز پر از دردت بهار از یادمون رفته تو با "پروانه ای در مه" تو با "دستای آلوده" عسل بودی،عسل موندی واسه رفتن ولی زوده

جواب نامت(شعر مریم حیدرزاده)


سلام ای تنها بهونه واسه نفس کشیدن

هنوزم پر میکشه دل واسه ی به تو رسیدن

واسه ی جواب نامت میدونم که خیلی دیره

بذا به حساب غربت نکنه دلت بگیره

عزیزم بگو ببینم که چه رنگه روزگارت

خیلی دوس دارم تو مهتاب بشینم یه شب کنارت

سرتو با مهربونی بذاری به روی شونه ام

تو فقط واسم دعا کن آخه دنبال بهونه ام

حالمو اگه بپرسی ٬ خوبه تعریفی نداره

چون بلاتکلیفه عاشق ٬ آخه تکلیفی نداره

نکنه ازم برنجی ٬ تشنه ام تشنه ی بارون

چقد از دریا ما دوریم ٬ بی گناهیم هردوتامون

بدجوری به هم میریزه ٬ منو گاهی اتفاقی

تو اگه نباشی از من نمیمونه چیزی باقی

میدونی که دست من نیست ٬ بازیایه سرنوشته

رو قشنگا خط کشیده ٬ زشتا رو واسم نوشته

باز که ابری شد نگاهت ٬ بغضتم واسم عزیزه

اما اشکاتو نگه دار ٬ نذار اینجوری بریزه

من هنوز چیزی نگفتم که تو طاقتت تموم شد

باقیشو بگم میبینی گریه هات کلی حروم شد

حال من خیلی عجیبه ٬ دوس دارم پیشم بشینی

من نگاهت بکنم تو ٬ تو چشام عشقو ببینی

یادته من و تو داشتیم ساده زندگی میکردیم ؟

از همین تشنه ی شفاف رفع تشنگی میکردیم

یه دفعه یه مهمون اومد عقلمو یه جوری دزدید

دل تو به روش نیاورد ٬ از همون دقیقه فهمید

اولش فکر نمیکردم که دلم رو برده باشه

یا دلم گول چشای روشنش رو خورده باشه

اما نه گذشت و دیدم ٬ دل من دیوونه تر شد

به تو گفتم و دلت از قصه ی من باخبر شد

اولش گفتم یه حسه ٬ یا یه احترام ساده

اما بعد دیدم که عشقه ٬ آخه اندازش زیاده

تو بازم طاقت آوردی ٬ مثل پونه ها تو پاییز

سرنوشت تو سفیده ٬ ماجرای من غم انگیز

بدجوری دیوونتم من ٬ فکر نکن این اعترافه

همیشه نبودن تو کرده این دلو کلافه

میدونم فرقی نداره ٬ واست عاشق بودن من

میدونم واست یکی شد بودن و نبودن من

میدونم دوسم نداری ٬ مث روزای گذشته

من خودم خوندم تو چشمات یه کسی اینو نوشته

اما روح من یه دریاس ٬ پر از موج و تلاطم

ساحلش تویی و موجاش ٬ خنجرای حرف مزدم

آخ که چه لذتی داره ناز چشماتو کشیدن

رفتن یه راه دشوار واسه هرگز نرسیدن

من که آسمون نبودم ٬ اما عشق تو یه ماهه

سرزنش نکن دلم رو به خدا اون بی گناهه

تو که چشمای قشنگت خونه صدتا ستارس

تو که لبخند طلاییت واسه من عمر دوبارس

بیا و مثل گذشته جز به من به همه شک کن

من بدون تو میمیرم بیا و بهم کمک کن

تو که چشمای قشنگت خونه صدتا ستارس

گزیده ای از اشعار فردوسی

«شعری از فردوسی»


چو گفتـــــار بیهــوده بسیــار گشت                       سخنگوی در مردمی خوار گشت

به نایـافت رنجه مـکن خـــــویشتن                          که تیمـار جان باشد و رنج تـن

 

****اشعار فردوسی*****

 

زدانش چو جان تـــرا مـــایـه نیست                    به از خامشی هیچ پیرایــه نیست

توانگر شد آنکس که خرسنـــد گشت                  از او آز و تیمار در بنـــد گشت

 

****اشعار فردوسی*****

بـه آمــوختن چون فــروتن شـــوی                            سخن هــای دانندگــان بشنوی

مگوی آن سخن، کاندر آن سود نیست                       کز آن آتشت بهره جز دود نیست

 

****اشعار فردوسی*****

 

بیــــا تا جهــــان را به بــد نسپریم                   به کوشش همه دست نیکی بریم

نبــاشد همی نیک و بـــد، پــــایدار                   همـــــان به که نیکی بود یادگار

 

****اشعار فردوسی*****

 

همــــان گنج و دینار و کاخ بلنـــــد                نخواهــــد بدن مرترا ســـودمند

فــریــدون فــرّخ، فرشته نبـــــــود               بــه مشک و به عنبر، سرشته نبود

 

به داد و دهش یــافت آن نیگـــــوئی

  تو داد و دهش کن، فریدون توئی

 

 

********اشعار فردوسی********


 

« شعری از فردوسی »

سپاه شب تیره

 

شبی چون شَبَه روی شسته به قیر

نه بهرام پیدا ، نه کیوان ، نه تیر

 

****اشعار فردوسی*****

 

دگرگونه آرایشی کرد ماه

بسیچ گذر کرد بر پیشگاه

شده تیره اندر سرای درنگ

میان کرده باریک و دل کرده تنگ

ز تاجش سه بهره شده لاژورد

سپرده هوا را به زنگار و گَرد

 

****اشعار فردوسی*****

 

سپاه شب تیره بر دشت و راغ

یکی فرش گسترده از پّر زاغ

نموده ز هر سو به چشم اهرمن

چو مار سیه ، باز کرده دهن

 

****اشعار فردوسی*****

 

چو پولاد زنگار خورده سپهر

تو گفتی به قیر اندر اندود چهر

فرو ماند گردون گردان به جای

شده سست خورشید را دست و پای

 

****اشعار فردوسی*****

 

سپهر اندر آن چادر قیرگون

تو گفتی شدستی به خواب اندرون

نَبُد هیچ پیدا نشیب از فراز

دلم تنگ شد زان شب دیریاز

دانلود رمان زنانه یا مادرانه ؟

1 دانلود رمان زنانه یا مادرانه ؟ | منا معیری کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) نام رمان : زنانه یا مادرانه ؟

2 دانلود رمان زنانه یا مادرانه ؟ | منا معیری کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) نویسنده : منا معیری کاربر انجمن نودهشتیا

3 دانلود رمان زنانه یا مادرانه ؟ | منا معیری کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) حجم کتاب (مگابایت) : ۲٫۱ (پی دی اف) – ۰٫۲ (پرنیان) – ۰٫۹ (کتابچه) – ۰٫۳ مگابایت (epub)

11 دانلود رمان زنانه یا مادرانه ؟ | منا معیری کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) ساخته شده با نرم افزار : پی دی اف ، پرنیان ، کتابچه ، اندروید ، epub 

4 دانلود رمان زنانه یا مادرانه ؟ | منا معیری کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) تعداد صفحات : ۱۹۵

14 دانلود رمان زنانه یا مادرانه ؟ | منا معیری کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) خلاصه داستان :

برای مادر بودن لازمه که زن بود. حسش کرد. داستان ما سرنوشت یه زنه. یه زن سی ساله که زن بودن رو نمیشناسه …

5 دانلود رمان زنانه یا مادرانه ؟ | منا معیری کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) قالب کتاب : PDF (مخصوص کامپیوتر) – JAR (جاوا) و EPUB (کتاب اندروید و آیفون)

6 دانلود رمان زنانه یا مادرانه ؟ | منا معیری کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) پسورد : www.98ia.com

7 دانلود رمان زنانه یا مادرانه ؟ | منا معیری کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) منبع : wWw.98iA.Com

11 دانلود رمان زنانه یا مادرانه ؟ | منا معیری کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) با تشکر از منا معیری عزیز بابت نوشتن این رمان زیبا .

 

pdf دانلود رمان زنانه یا مادرانه ؟ | منا معیری کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) دانلود کتاب برای کامپیوتر (نسخه PDF)

jar1 دانلود رمان زنانه یا مادرانه ؟ | منا معیری کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) دانلود کتاب برای موبایل (نسخه پرنیان)

jar2 دانلود رمان زنانه یا مادرانه ؟ | منا معیری کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) دانلود کتاب برای موبایل (نسخه کتابچه)

epub دانلود رمان زنانه یا مادرانه ؟ | منا معیری کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) دانلود کتاب برای موبایل اندروید و آیفون (نسخه EPUB)

دانلود رمان عروسک جون

1 دانلود رمان عروسک جون | لیلین کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) نام رمان : عروسک جون 

2 دانلود رمان عروسک جون | لیلین کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) نویسنده : لیلین کاربر انجمن نودهشتیا

3 دانلود رمان عروسک جون | لیلین کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) حجم کتاب (مگابایت) : ۳٫۵ (پی دی اف) – ۰٫۳ (پرنیان) – ۱٫۱ (کتابچه) – ۰٫۳ مگابایت (epub)

11 دانلود رمان عروسک جون | لیلین کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) ساخته شده با نرم افزار : پی دی اف ، پرنیان ، کتابچه ، اندروید ، epub 

4 دانلود رمان عروسک جون | لیلین کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) تعداد صفحات : ۳۳۰

14 دانلود رمان عروسک جون | لیلین کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) خلاصه داستان :

می دونی عروسک جون وقتی دنیات به کوچیکی شهری شه که توش نگاهها همه آشنان اما قلبا نا آشنان … 
وقتی رویاهات به طرز خنده آوری تو یه حجم سفید پیچیده و میون یه جمع سیاهپوش که چشم دیدنت رو ندارن به خاک سپرده می شه …
وقتی آخرش می فهمی همون رویاها فقط یه مشت کابوس بودن… 
اونجاست که حس میکنی دیگه چیزی برای از دست دادن نداری و به آخر خط رسیدی اما… 
من میخوام رو پاهام بمونم. فقط به خاطر تو عروسک جون …

5 دانلود رمان عروسک جون | لیلین کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) قالب کتاب : PDF (مخصوص کامپیوتر) – JAR (جاوا) و EPUB (کتاب اندروید و آیفون)

6 دانلود رمان عروسک جون | لیلین کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) پسورد : www.98ia.com

7 دانلود رمان عروسک جون | لیلین کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) منبع : wWw.98iA.Com

11 دانلود رمان عروسک جون | لیلین کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) با تشکر از لیلین عزیز بابت نوشتن این رمان زیبا .

 

pdf دانلود رمان عروسک جون | لیلین کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) دانلود کتاب برای کامپیوتر (نسخه PDF)

jar1 دانلود رمان عروسک جون | لیلین کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) دانلود کتاب برای موبایل (نسخه پرنیان)

jar2 دانلود رمان عروسک جون | لیلین کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) دانلود کتاب برای موبایل (نسخه کتابچه)

epub دانلود رمان عروسک جون | لیلین کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) دانلود کتاب برای موبایل اندروید و آیفون (نسخه EPUB)

دانلود رمان او دوستم نداشت (عاشقانه)

1 دانلود رمان او دوستم نداشت | پری 63 کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) نام رمان : او دوستم نداشت 

2 دانلود رمان او دوستم نداشت | پری 63 کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) نویسنده : پری ۶۳ کاربر انجمن نودهشتیا

3 دانلود رمان او دوستم نداشت | پری 63 کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) حجم کتاب (مگابایت) : ۲٫۸ (پی دی اف) – ۰٫۳ (پرنیان) – ۱٫۲ (کتابچه) – ۰٫۳ مگابایت (epub)

11 دانلود رمان او دوستم نداشت | پری 63 کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) ساخته شده با نرم افزار : پی دی اف ، پرنیان ، کتابچه ، اندروید ، epub 

4 دانلود رمان او دوستم نداشت | پری 63 کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) تعداد صفحات : ۲۶۳

14 دانلود رمان او دوستم نداشت | پری 63 کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) خلاصه داستان :

زندگی ده ساله ی صنم دچار روزمرگی و تکرار شده. کاهش اعتماد به نفس ، شک و تردید و بیماری این زندگی را به مرز باریکی بین شک و یقین می رساند. صنم برای رسیدن به ارزشهای ذاتی خود، راه سخت و پرتشنجی در پیش گرفته !

5 دانلود رمان او دوستم نداشت | پری 63 کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) قالب کتاب : PDF (مخصوص کامپیوتر) – JAR (جاوا) و EPUB (کتاب اندروید و آیفون)

6 دانلود رمان او دوستم نداشت | پری 63 کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) پسورد : www.98ia.com

7 دانلود رمان او دوستم نداشت | پری 63 کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) منبع : wWw.98iA.Com

11 دانلود رمان او دوستم نداشت | پری 63 کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) با تشکر از پری ۶۳ عزیز بابت نوشتن این رمان زیبا .

 

pdf دانلود رمان او دوستم نداشت | پری 63 کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) دانلود کتاب برای کامپیوتر (نسخه PDF)

jar1 دانلود رمان او دوستم نداشت | پری 63 کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) دانلود کتاب برای موبایل (نسخه پرنیان)

jar2 دانلود رمان او دوستم نداشت | پری 63 کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) دانلود کتاب برای موبایل (نسخه کتابچه)

epub دانلود رمان او دوستم نداشت | پری 63 کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) دانلود کتاب برای موبایل اندروید و آیفون (نسخه EPUB)

دانلود رمان بگو که رویا نیست (عاشقانه)

1 دانلود رمان بگو که رویا نیست | redmoon333 کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) نام رمان : بگو که رویا نیست 

2 دانلود رمان بگو که رویا نیست | redmoon333 کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) نویسنده : redmoon333 

3 دانلود رمان بگو که رویا نیست | redmoon333 کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) حجم کتاب (مگابایت) : ۲٫۴ (پی دی اف) – ۰٫۲ (پرنیان) – ۰٫۹ (کتابچه) – ۰٫۳ مگابایت (epub)

11 دانلود رمان بگو که رویا نیست | redmoon333 کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) ساخته شده با نرم افزار : پی دی اف ، پرنیان ، کتابچه ، اندروید ، epub 

4 دانلود رمان بگو که رویا نیست | redmoon333 کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) تعداد صفحات : ۲۴۰

14 دانلود رمان بگو که رویا نیست | redmoon333 کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) خلاصه داستان :

فروزنده دختر جوانی است که سال آخر دبیرستان است ، تابحال دوست پسری نداشته و کمی برایش ارتباط برقرار کردن با جنس مخالف سخت است ، با اینحال به طور اتفاقی با برادر دوستش، ژوبین آشنا می شود و این دوستی تاثیر زیادی روش میذاره روزها می گذرد و ارتباط فروزنده و ژوبین بیشتر می شود و فروزنده به ژوبین دل می بندد ، او روز تولد ژوبین را از طریق ناژین متوجه می شود و سعی می کند روز تولد او را غافلگیر کند ولی آن روز ژوبین را همراه دختر دیگری می بیند و دلش می شکند…

5 دانلود رمان بگو که رویا نیست | redmoon333 کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) قالب کتاب : PDF (مخصوص کامپیوتر) – JAR (جاوا) و EPUB (کتاب اندروید و آیفون)

6 دانلود رمان بگو که رویا نیست | redmoon333 کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) پسورد : www.98ia.com

7 دانلود رمان بگو که رویا نیست | redmoon333 کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) منبع : wWw.98iA.Com

11 دانلود رمان بگو که رویا نیست | redmoon333 کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) با تشکر از redmoon333 عزیز بابت نوشتن این رمان زیبا .

 

pdf دانلود رمان بگو که رویا نیست | redmoon333 کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) دانلود کتاب برای کامپیوتر (نسخه PDF)

jar1 دانلود رمان بگو که رویا نیست | redmoon333 کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) دانلود کتاب برای موبایل (نسخه پرنیان)

jar2 دانلود رمان بگو که رویا نیست | redmoon333 کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) دانلود کتاب برای موبایل (نسخه کتابچه)

epub دانلود رمان بگو که رویا نیست | redmoon333 کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) دانلود کتاب برای موبایل اندروید و آیفون (نسخه EPUB)

دانلود رمان قلب مشترک مورد نظر خاموش می باشد

1 دانلود رمان قلب مشترک مورد نظر خاموش می باشد | آیه*محسنی کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) نام رمان : قلب مشترک مورد نظر خاموش می باشد 

2 دانلود رمان قلب مشترک مورد نظر خاموش می باشد | آیه*محسنی کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) نویسنده : آیه*محسنی 

3 دانلود رمان قلب مشترک مورد نظر خاموش می باشد | آیه*محسنی کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) حجم کتاب (مگابایت) : ۴٫۴ (پی دی اف) – ۰٫۴ (پرنیان) – ۱٫۱ (کتابچه) – ۰٫۴ مگابایت (epub)

11 دانلود رمان قلب مشترک مورد نظر خاموش می باشد | آیه*محسنی کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) ساخته شده با نرم افزار : پی دی اف ، پرنیان ، کتابچه ، اندروید ، epub 

4 دانلود رمان قلب مشترک مورد نظر خاموش می باشد | آیه*محسنی کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) تعداد صفحات : ۴۳۶

14 دانلود رمان قلب مشترک مورد نظر خاموش می باشد | آیه*محسنی کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) خلاصه داستان :

یه وقتایی از در و دیوار میباره … زمین و زمان میخواد دنیا باشه و تو نباشی … به قول دودکش همه چی دست به دست هم میده و تو میری تو امپاس شدید … شده دیگه نگو نه ؟؟
اگه شده پس میتونی خودتو جای شخصیت اول رمانمون بذاری… کیشکا احسانیا ملقب به هانا خرخون !
کسی که مدام یه بدبختی بامزه جلوش قد علم میکنه … ولی هانا اون قدر گیجه که به همه چیزای اطرافش به چشم جوک نگاه میکنه… رمان سراسر هیجانه سراسر شادیه و دور رده سنی ۱۷-۲۶ سال میچرخه …

5 دانلود رمان قلب مشترک مورد نظر خاموش می باشد | آیه*محسنی کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) قالب کتاب : PDF (مخصوص کامپیوتر) – JAR (جاوا) و EPUB (کتاب اندروید و آیفون)

6 دانلود رمان قلب مشترک مورد نظر خاموش می باشد | آیه*محسنی کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) پسورد : www.98ia.com

7 دانلود رمان قلب مشترک مورد نظر خاموش می باشد | آیه*محسنی کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) منبع : wWw.98iA.Com

11 دانلود رمان قلب مشترک مورد نظر خاموش می باشد | آیه*محسنی کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) با تشکر از آیه*محسنی عزیز بابت نوشتن این رمان زیبا .

 

pdf دانلود رمان قلب مشترک مورد نظر خاموش می باشد | آیه*محسنی کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) دانلود کتاب برای کامپیوتر (نسخه PDF)

jar1 دانلود رمان قلب مشترک مورد نظر خاموش می باشد | آیه*محسنی کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) دانلود کتاب برای موبایل (نسخه پرنیان)

jar2 دانلود رمان قلب مشترک مورد نظر خاموش می باشد | آیه*محسنی کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) دانلود کتاب برای موبایل (نسخه کتابچه)

epub دانلود رمان قلب مشترک مورد نظر خاموش می باشد | آیه*محسنی کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) دانلود کتاب برای موبایل اندروید و آیفون (نسخه EPUB)