رمان شعر عاشقانه اس ام اس زیبا شعر غمگین شعر احساسی

رمان شعر عاشقانه اس ام اس زیبا شعر غمگین شعر احساسی

انواع رمان های زیبا شعر های عاشقانه اس ام اس های زیبا شعر غمگین شعر احساسی زیباترین رمان ها رمان های عاشقانه
رمان شعر عاشقانه اس ام اس زیبا شعر غمگین شعر احساسی

رمان شعر عاشقانه اس ام اس زیبا شعر غمگین شعر احساسی

انواع رمان های زیبا شعر های عاشقانه اس ام اس های زیبا شعر غمگین شعر احساسی زیباترین رمان ها رمان های عاشقانه

من خدایی دارم

من خدایی دارم

که در این نزدیکیست

نه در آن بالاها

مهربان،خوب،قشنگ

چهره اش نورانیست

گاه گاهی سخنی میگوید

با دل کوچک من

ساده تر از سخن ساده من

او مرا می فهمد

او مرا میخواند

نام او ذکر من است

در غم و در شادی

چون به غم می نگرم

آن زمان رقص کنان می خندم

که خدا یار من است

که خدا در همه جا یاد من است

او خدایی ست که مرا میخواهد...

نظرات 1 + ارسال نظر
فهیمه دوشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 10:31

خیلی زیبا و آرام بخش بود .دستتون درد نکنه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد