رمان شعر عاشقانه اس ام اس زیبا شعر غمگین شعر احساسی

رمان شعر عاشقانه اس ام اس زیبا شعر غمگین شعر احساسی

انواع رمان های زیبا شعر های عاشقانه اس ام اس های زیبا شعر غمگین شعر احساسی زیباترین رمان ها رمان های عاشقانه
رمان شعر عاشقانه اس ام اس زیبا شعر غمگین شعر احساسی

رمان شعر عاشقانه اس ام اس زیبا شعر غمگین شعر احساسی

انواع رمان های زیبا شعر های عاشقانه اس ام اس های زیبا شعر غمگین شعر احساسی زیباترین رمان ها رمان های عاشقانه

چشم چشم ، دو ابرو

چشم  چشم ، دو ابرو

                      

 نگاه من به هر سو

 

پس چرا نیستی پیشم ؟

                     

 نگاه خـیـس تو کــو؟

 

گوش گوش دو تا گوش

                     

دو دست باز یه آغوش

 

بیـــا  بگــیــر قـلـبـمـو

                    

 یادم  تو رو فـرامـوش

 

چوب چوب یه گردن

                     

جایی نری تو بـی مـن

 

دق می کنم می میرم

                     

اگه تو دور شی از من

 

دست دست دو تا پا

                     

یـاد تـو مـونـده ایــنـجا

 

یادت  میاد که گفتی

                     

بی تو نمی رم هیچ جا؟

 

من ، من  یه عاشق                                        

                     

هـمون مجـنـون سـابـق

نظرات 1 + ارسال نظر
آیسودا شنبه 1 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 20:28 http://www.pggclick.com

سلام
خیلی وبلاگ خوبی داری
اگه دوست داری امارت بالا بره بیا و سایتت را در موتور جستجوی ما ثبت کن!
برای اینکار کافیه سایت خودت را جستجو کنی آدرسشو! به همین راحتی!البته به مثال زیر توجه کن و کپیش کن و فقط آدرس سایت مارا عوض کن و بعد جستجو!!!



مثلا:
Site:www.irpersian.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد